شیراز هک

آموزش هک و امنیت و برنامه نویسی رایگان

شیراز هک

آموزش هک و امنیت و برنامه نویسی رایگان

شیراز هک

مرجع آموزش حرفه ای هک و امنیت👑
آموزش تمام زبان های برنامه نویسی به صورت کاملا رایگان👑
شما میتوانید با ثبت نام در وبلاگ از پست های ویژه با خبر شوید👑

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

فرینت دریافت نت رایگان(تست شده - تضمینی)


 

برنامه فیلترشکن skyvpn امروزه بین کاربران داره دست به دست میشه که فقط برای نصب برنامه ۱۰۰مگابایت اینترنت رایگان به شما میده و با هر دعوت ۱گیگ اینترنت رایگان میده و با نصب هر برنامه ۱۵۰مگابایت اینترنت رایگان میده

تعجب آور هستش نه؟؟
من خودم بیشتر شما تعجب کردم ولی الان این مطلبی که دارم برای شما مینویسم داریم از این اینترنت رایگان استفاده میکنم!

شما عزیزان میتوانید برنامه skyvpn را  دانلود کنید.

بعد از دانلود و نصب وارد برنامه میشوید و باید داخل برنامه ثبت نام کنید که برای ثبت نام و ورود شما ۱۰۰مگابایت اینترنت رایگان به شما میده این نکته هم بگم که شما باید شارژ گوشی شما صفر ریال باشه و اگه شارژ پولی داشته باشید از شارژ پولی شما کم میکنه.



برای هر ورود = 100m
برای هر دعوت = 1g
برای هر نصب برنامه = 150m
و....

 


برید حالشا ببرید که ما اولین سایتی هستیم که این آموزش را منتشر میکنه.

برای بهترین دوستان خودتون هم لینک این مطلب را بفرستید تا اونها هم از فرینت استفاده کنند.

 

آموزش های بیشتر در وبلاگ شیراز هک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی