شیراز هک

آموزش هک و امنیت و برنامه نویسی رایگان

شیراز هک

آموزش هک و امنیت و برنامه نویسی رایگان

شیراز هک

مرجع آموزش حرفه ای هک و امنیت👑
آموزش تمام زبان های برنامه نویسی به صورت کاملا رایگان👑
شما میتوانید با ثبت نام در وبلاگ از پست های ویژه با خبر شوید👑

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

هک تضمینی پیج اینستاگرام

آموزش کرک اینستاگرام با گوشی
100درصد تضمینی
بدون نیاز به روت بودن گوشی

توجه داشته باشید این آموزش فقط برای آگاهی شما می باشد و ما هیچ مسئولیتی بر عهده نمی گیرد

دستورات زیر را جدا جدا بزنید

termux-setup-storage


apt update


apt upgrade



بعد بزنید

pkg install python


pkg install git


pip install requests



حالا باید بزنید

cd /sdcard

git clone https://github.com/Slayeri4/instahack

pass list جدید بگذارین!

حالا دستور زیر رو بزنید

cd instahack

ls


حالا باید کد زیر را بزنید

python hackinsta.py

و حالا یوزر طرف رو بزنید بعد اینتر و بعد n بزنیدو باز اینتر و حالا 0 یا 1 بزنیدو اینتر بزنید تا شروع کنه به کرک



برگرفته شده از http://shirazhack.blog.ir

نظرات  (۳۴)

سلام این پسورد چه چیزیه و از کجا می تونم دانلود کنم 

پاسخ:
بنویس دانلود جدید ترین پسوورد لیست اینستا گرام 

سلام من همه ی مراحلو طی کردم ولی انجام نشد پس لیست دان کردم نمیدونستم چجوری باید بزارمش اونجا میشه لطفا توضیح بدید پس لیست رو چجوری عوض کنم😥

پاسخ:
pass لیستت رو ران کن لینگ خروجیش به جای لینک زیر بگذار 

git clone https://github.com/Slayeri4/instahack


برگرفته شده از shirazhack.blog.ir

سلام. خسته نباشید.

میشه اون دستور گذاشتن پسورد لیستی ک دان کردم رو بگین؟!

الان من پسورد لیست 23k دارم و میخوام توی برنامه ترموکس وارد کنم دستورش چیه؟!

پاسخ:
pass لیستت رو ران کن لینگ خروجیش به جای لینک زیر بگذار 

git clone https://github.com/Slayeri4/instahack


برگرفته شده از shirazhack.blog.ir

سلام من همه راه ها رو رفتم

چطوری پسوورد لیست عوض کنم

بعد به احتمال ۹۹ درصد رمز کسی رو که میخوایم هک کنیم تو پسوورد لیست نیست پس چیکار میشه کرد؟

میگفتی تضمینی که!

پاسخ:
سلام پسوورد لیست میتونی دانلود کنی بالای 10 میلیون پسوورد هس احتمال پیدا شدنش خیلی بالا هس 

سلام الان اگه این دستورا کامل اجرا شه واینستا طرف هک شه نمیفهمه که هک شده؟؟؟

بعد یه سوال دیگ فرقی نمیکنه طرف با جیمیل وارد اینستا شده باشه یا شماره؟

پاسخ:
سلام به راحتی نمیفهمه مگه این ک رمز این چیزا عوض کنی ک بفهمه.
ن هیچ فرقی نداره . 

سلام داداش این پسووردی که میگی رو از کجا باید دانلود کنم؟

پاسخ:
تو اینترنت بنویس میاره 

سلام این مراحلی که گفتیو کجا باید بزنم؟

پاسخ:
سلام برنامه ترموکس روی گوشیت نصب کن  

سلام داداش چه فایده ای داره من پسوورد لیست بزارم طرف رمزش یه چیز دیگه هست من چیزهایی که توی ذهنمه یه چیز دیگه و پسوورد طرف رو نمیده

پاسخ:
ببنید این پسوور لیست ک میگی تو خودت میسازی ولی پسورد لیست میتونی دانلود کنی ک چند هزار رمز هس 

Pass list ینی چی ک بزارمش

پاسخ:
password list new.

سلام

پاسخ:
علیک سلام

انجام دادم نشد،اگر شما کسیو می شناسید که این کارو انجام میده بهم معرفی کنید لطفا

پاسخ:
سلام خیر کسی رو نمیشناسم 

آیا کسی میتونه واسه منم انجام بده؟؟

پاسخ:
اره بعضی ها هستن انجام میدن ولی اموزشش ک هست خودت یادش بگیر اینقد تمرین کن ک واردش شی 

سلام خسته نباشید 

ببخشید ویدیو اموزش این هم هس چون من هرچی زدن نیاورد

پاسخ:
سلام داداش به خدا خیلی واضح هس ک پسوورد لیست تغییر بده درست میشه امتحان کردم یا خیلی ها امتجان کردن شده 

اقا من تا اخر رفتم کد دستور اخر رو زدم هیچی نشد چ کنم؟ میشه تصویری بزازی ؟؟؟؟

پاسخ:
سلام pass list  رو عوض کن 

بابا این که همه رمزارو فیک میده

کینگ ۱۰

کینگ ۱۱

کینگ ۱۲ و..

آخه من رمز پیج خودمو ازینا نزدم

ترو خدا یه فکری بکنین الان من چه کنم

 

پاسخ:
سلام داداش بهت گفتم که پسوورد لیستت تغییر بده این پسوورد لیست رو نزن 

سلام.پسورد لیست رو کجا باید بزنیم و چی هس ی توضیخح لطفت

پاسخ:
سلام توی اموزش یه قسمت هس لینک هس باید پسوورد لیستت رو از قبل اپلود کنی بعد به جای اون لینک وارد کنی لینک شخصی فایلت ک اپلودش کردی

پسورد لیستمو از کجاباید عوض کنم ؟

پاسخ:
سلام پسوورد لیستت ک اپلود میکنی جای لینکی ک توی قسمت اموزش گذاشتم وارد کن 

سلام. میخاستم بدونم آیا راهی وجود داره که از تو دایرکتها بعضی از پیامهای دریافتی رو پاک کرد؟به صورت کلی نمیخام پاک شه. فقط تو متن چت چندتا پیام طرف مقابل رو میخام پاک کنم. ممنونم

پاسخ:
سلام خیر اینستاگرام این قابلیت رو نداره.

سلام ممنون از اطلاعاتتون ولی برای من حدود بیست تا رمز رو امتحان میکنه بعد میزنه استفاده از پروکسی یا نه من میزنم نه بعدش یه رمز رو امتحان میکنه ولی باز همون پیامو نشون میده چکار کنم بازم ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
سلام پسوورد لیستت رو عوض کن پسوورد لیست جدید بزار 

چرا نمیشه؟من همه مراحل و میرم از اونجایی که لینک و وارد میکنم به بعد حس میکنم نمیشه

پاسخ:
حتما پسوورد لیستت اشتباهه پسورد لیستت تغییر بده  

سلام . اگه میشه راهنماییم کنید . من برای هک کردن دقیقا باید چی کار کنم ؟

کدوم برنامه رو دانلود کنم و باهاش چی کار کنم ؟

مطالبی که گذاشته بودید من متوجشون نشدم . اگه میشه راهنمییم کنید ممنون میشم

پاسخ:
سلام برنامه ترموکس رو نصب کن بعد به ترتیب کد هایی ک توضیح دادیم رو بزن

سلام پسورد لیست از کجا تهیه کنم؟

پاسخ:
آموزشش گذاشتم میتونی خودت بسازی یا میتونی از سایت ها دانلود کنی ولی اگه بسازی احتمال پیدا کردن رمز پیج خیلی بیشتره 

تا مرحله اخر درست انجامش دادم ولی چیزی نشون نداد 

پاسخ:
پسوورد لیستت درست وارد کردی؟ 

این نرم افزاره نصب نمیشه دلیلش چی میتونه باشه؟

پاسخ:
چه پیغامی میده؟
اپدیتش کن؟
از چند تا سایت دانلود کن!
اگه نشد سیستم عاملش جواب گو گوشیت نی 

سلام می خوام اکانت یکیو هک کنم چطور یوزرشو بفهمم

 

پاسخ:
سلام خوب کسایی ک اکانتتو داشتن میتونی نگاه کنی بینی چی تغییر داده

سلام چرا همش king 10 میاره؟؟؟

پاسخ:
سلام گفتم  که پسوورد لیستت رو اشتباه وارد کردی پسوورد لیستت رو عوض کن.

سلام خسته نباشید من خودم میخوام یه سری پسورد وارد کنم این پسورد ها به درد نمیخوره چه کدی رو باید بزنم؟

پاسخ:
سلام پسوورد ها رو توی نوت پد بنویسید وجای لینک پسوورد لیست ک ما گفتیم  ادرس محل قرار گرفتن فایل نوت پد خودت بزن ک از پسوورد لیست خودت استفاده کنه.

پیج خودم ر. کسی هک کرده از طریق هک ایمیل شما می تونید برش گردونید؟

پاسخ:
سلام میت.انی از طریق پشتیبانی اینستاگرام اکانت خود را برگردونی. نیاز به  جیمیل یا شماره ک با ان پیج رو ساختی دارد. 

سلام اموزش دقیق تر میدین

پاسخ:
اموزش دقیق هس مشکلتون کدوم قسمت هس؟

سلام خسته نباشید من هرکی هک میکنم مینویسه پسورد king10

پاسخ:
یعنی چی پسوور اینو میاد من امتحان کردم باز میکنه پسوور های اصلی پیج رو میده

این کدها ک گفتین رو باید چجوری وارد کنیم؟ بعد از هر کد اینتر بزنیم؟

میشه لطفا یکم توضیح بدین

پاسخ:
اره باید اینتر بزنید ک خودش برنامه ها رو نصب کنه.

رمزو اشتباه میگه فقط میگه king باشماره ۱۰به بعد

 

پاسخ:
سلام پسوورد لیست را اشتباه وارد کردین.
  • سلمان حسینی
  • سلام من کدارو زدم ولی  فقظ میزنه password incorrect

    پاسخ:
    سلام کد ها رو درست باید بزنی یه پست دیگه به صورت کامل تر توضیح دادم اونو ببین 

    سلام این دستورها رو در کجا باید وارد کنیم

    در چه محیطی؟

    پاسخ:
    در برنامه ترموکس اندروید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی