شیراز هک

آموزش هک و امنیت و برنامه نویسی رایگان

شیراز هک

آموزش هک و امنیت و برنامه نویسی رایگان

شیراز هک

مرجع آموزش حرفه ای هک و امنیت👑
آموزش تمام زبان های برنامه نویسی به صورت کاملا رایگان👑
شما میتوانید با ثبت نام در وبلاگ از پست های ویژه با خبر شوید👑

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

باگ جدید اینستاگرام

 

فرض مثال شما از قبل آیدی اینستاتون Mehrab بوده و رمزتونم برای مثال 12345678

 

بعد از مدتی میرید آیدیتونو عوض میکنید و مثلا میذارید: Mehrab1

 

و شخص دیگه ای اقدام به ساخت یا تغییر آیدی میکنه و اگه آیدی قبلی شمارو بذاره به راحتی میتونید به اکانتش نفوذ کنید

 

کافیه در قسمت Login آیدی قبلی خودتون ( Mehrab ) و رمزی که رو اکانت خودتونه رو بزنید

 

به راحتی وارد پیج میشید.

از این  باگ به درستی استفاده کنید.

موفق باشید‌



آموزش های بیشتر در وبلاگ شیراز هک

صفحه پرسش و پاسخ وبلاگ

پیج اینستاگرامی ما

نظرات  (۱)

من امتحان کردم , آیدی خودم باز شد , باو دیگه اینقدر منقل نیستن اینستاگرام 😂

پاسخ:
خخخخ ولی من رو اکانت های دیگه امتحان کردم دوستوعزیز این باگ همیشگی نیس 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی